stylebyvarga.blogg.se

Hej! Jag älskar inredning! När jag var liten ville jag bli konstnär, kläddesigner, make up artist och inredningsarkitekt, men istället studerar jag kanske lite oväntat till att bli strategisk inköpare! Så på min fritid så släpper jag min kreativitet fri och målar tavlor, bakar tårtor, inreder och designar lampor. Hoppas min blogg ger lite inspiration och idèer till egna projekt!

Walk in Closet...

Publicerad 2012-10-23 11:48:00 i Inrendning

...är något jag alltid drömt om att ha! Jag har förstått att det blir ganska svårt att få till en sådan om man köper ett kataloghus. Iofs så kanske man skulle kunna prata med en arkitekt och be denne att rita in ett rum extra. Jag är ju en person som älskar det neutrala i inredningen, för om bakgrunden är just neutral så kan man sätta fokus på små detaljer som man vill förtydliga. Så vill jag ha det i hela huset förutom just i min walk in closet! Där får det gärna vara lite over the top med metallic färger, puderrosa, alla nyanser av pastell, osv. Detta gör enligt mig att kläderna ser roligare ut! För det har hänt många gånger att jag gått in i en affär med sjukt snygg inredning där alla kläderna såg ut att fullkomligt glänsa ikapp där inne, men väl hemma inne i min garderob så ser dom lite tråkiga ut och det där skimret har trillat bort. Trick the eye helt enkelt!

Inspireras av :

 
Det ska alltså INTE se ut såhär :
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela