stylebyvarga.blogg.se

Hej! Jag älskar inredning! När jag var liten ville jag bli konstnär, kläddesigner, make up artist och inredningsarkitekt, men istället studerar jag kanske lite oväntat till att bli strategisk inköpare! Så på min fritid så släpper jag min kreativitet fri och målar tavlor, bakar tårtor, inreder och designar lampor. Hoppas min blogg ger lite inspiration och idèer till egna projekt!

Inredning!

Publicerad 2012-10-23 01:30:00 i Inrendning

När jag och min sambo skulle flytta till vår nya lägenhet i sommras så befann jag mig i ett konstant lyckorus! Lägenheten är från 1800-talet så jag kunde äntligen inreda precis i den stilen jag gillar, fusionen av gammalt och modernt. Lampor behövdes tillverkas, tavlor målas, inredning köpas, möbler målas om, rum inredas. Jag sa att jag var i ett lyckorus va? Hade jag inte varit student med en stram budget så hade jag kunnat ta ut svängarna ännu mer men minimalistiskt är ju ändå något jag föredrar så resultatet blev ändå lyckat! Vi har fortfarande lite kvar men vi tar resten lite i taget.
 
Här är några av de saker vi köpte :
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela