stylebyvarga.blogg.se

Hej! Jag älskar inredning! När jag var liten ville jag bli konstnär, kläddesigner, make up artist och inredningsarkitekt, men istället studerar jag kanske lite oväntat till att bli strategisk inköpare! Så på min fritid så släpper jag min kreativitet fri och målar tavlor, bakar tårtor, inreder och designar lampor. Hoppas min blogg ger lite inspiration och idèer till egna projekt!

Sovrummet..

Publicerad 2012-10-22 20:34:00 i Inrendning

 
...är det rummet som ska kännas lyxigt som på ett hotellrum! Då menar jag alltså de hotellrummen som har femstjärnor och oftast hittas i länder som USA, Dubai och Paris. Det är så viktigt att lägga de extra 2-3 minuterna det tar att bädda sängen och plocka undan sockar och annat på golvet så att det ser inbjudande ut när man ska gå och lägga sig. Totally worth it!
 
Inspireras av :
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela