stylebyvarga.blogg.se

Hej! Jag älskar inredning! När jag var liten ville jag bli konstnär, kläddesigner, make up artist och inredningsarkitekt, men istället studerar jag kanske lite oväntat till att bli strategisk inköpare! Så på min fritid så släpper jag min kreativitet fri och målar tavlor, bakar tårtor, inreder och designar lampor. Hoppas min blogg ger lite inspiration och idèer till egna projekt!

Såld på: Guld, bronz och koppar!!

Publicerad 2012-10-23 19:19:00 i Inrendning

 
Igår ramlade jag in på bloggen Stocklounge av Erika Norberg och hon har fått mig att bli väldigt intresserad av guld, koppar och bronz! Vi är väldigt lika i våran inredningsstil, hon gillar också sekelskifte, lyx, retro och stilrenhet. Metallic hade jag dock helt missat och det tycker jag satt som pricken över i:et! Hon använder det mycket i hennes inredning och jag gillar verkligen den varma känslan som rummet får. Har alltid älskat silver men aldrig vågat ta steget mot varmare toner, förrens igår! Kommer nu att börjar spana efter det i framtida inredningsinköp!
 
Några bilder att inspireras av från hennes blogg :
 
Känner att det finns en slående likhet mellan hennes sovrum och mitt!
Samma här, matsalen är inred med möbler från förr men lampan är lyxig och modern! Iofa har inte min lampa kommit upp än men ändå!
Såklart har hon ett Smeg kylskåp! Det har jag velat ha i flera år! Jag vill ha ett svart och även diskmaskinen ligger på inköpslistan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela