stylebyvarga.blogg.se

Hej! Jag älskar inredning! När jag var liten ville jag bli konstnär, kläddesigner, make up artist och inredningsarkitekt, men istället studerar jag kanske lite oväntat till att bli strategisk inköpare! Så på min fritid så släpper jag min kreativitet fri och målar tavlor, bakar tårtor, inreder och designar lampor. Hoppas min blogg ger lite inspiration och idèer till egna projekt!

Hallen...

Publicerad 2012-10-23 01:15:00 i Inrendning

...ska vara ljus och öppen. Det ska finnas en inbyggd bänk att sitta på och en inbyggd garderob för kläderna. Har haft svårt för att hitta bra inspirationsbilder på just snygga hallar men hittade ialf några som är ungefär så som jag tänkt mig.
 
Inspireras av :
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela