stylebyvarga.blogg.se

Hej! Jag älskar inredning! När jag var liten ville jag bli konstnär, kläddesigner, make up artist och inredningsarkitekt, men istället studerar jag kanske lite oväntat till att bli strategisk inköpare! Så på min fritid så släpper jag min kreativitet fri och målar tavlor, bakar tårtor, inreder och designar lampor. Hoppas min blogg ger lite inspiration och idèer till egna projekt!

Kontoret...

Publicerad 2012-10-23 01:04:00 i Inrendning

...kommer att vara rummet där jag och min sambo kommer att sköta företaget "Familjen". Det kanske låter lite oromantiskt att kalla vår framtida familj för ett företag men vi tycker båda det är roligt att planera, strukturera och organisera så att vi har koll på läget! Därför behövs en hylla för våra pärmar och en stor datorskärm så att man tydligt kan se hur veckoschemat ser ut. Det är lätt att just kontoren blir tråkiga, röriga och inredda helt utan stil, men det behöver inte vara varken tråkigt eller rörigt i ett kontor. Tvärtom kan kontor vara riktigt snygga och vackra genom att försöka tänka bort att det är just ett kontor och inreda det med samma passion som vilket annat rum som helst. Är just nu väldigt kär i Louis Ghost stolen, formen är hämtad från förr men är tillverkad i genomskinlig plast! Slänger man på en fårskinnspläd på den så blir den både bekväm och snygg!
 
Inspireras av :
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela