stylebyvarga.blogg.se

Hej! Jag älskar inredning! När jag var liten ville jag bli konstnär, kläddesigner, make up artist och inredningsarkitekt, men istället studerar jag kanske lite oväntat till att bli strategisk inköpare! Så på min fritid så släpper jag min kreativitet fri och målar tavlor, bakar tårtor, inreder och designar lampor. Hoppas min blogg ger lite inspiration och idèer till egna projekt!

Mitt framtida hus

Publicerad 2012-10-22 20:05:00 i Inrendning

 
Om några (läs många) år vill jag bygga ett hus som är modernt, stilrent och går åt stilen funkis. Huset får gärna vara litet, med öppen planlösning, det är läget som känns viktigast för mig och min sambo. Huset kan man alltid ändra på med tiden men läget är ju svårare att flytta på. Skulle gärna vilja bo nära havet, ha den som utsikt, se den bre ut sig och möta horisonten. Vi är bortskämda med utsiken från lägenheten vi har idag så det skulle bli jobbigt att byta ner sig. Fasaden ska vara i vit puts men en och annan vägg kan vara i sten eller annat material. Velar mellan att bygga ett helt nytt hus eller renovera ett gammalt. Äldre hus har en själ som tyvärr inte går att återskapa i kataloghus.
 
Inspireras av :
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela